JOUW DOELGROEP

Krachtige keuzes zijn cruciaal voor een elke onderneming. Durven kiezen voor een duidelijke doelgroep, is zo’n krachtige keuze.

Een mooi voorbeeld uit de praktijk. Ik sprak deze week een coach, die aangaf: “Ik richt me op vrouwen en moeders, die meer verbinding willen in hun leven.”

WIE SPREEK JE AAN?

Zelf verlang ik enorm naar meer verbinding in mijn leven. En ik ben een vrouw 😉 Toch voelde ik direct, dat dit niet over mij ging. Eigenlijk ben ik al weg bij het woord moeder. Maar toen verderop ze in haar verhaal nog de woorden ‘partner’, ‘kindjes’ en ‘hechting’ liet vallen, was ze mij helemaal kwijt.

Ik heb geen kinderen en ook geen partner. Had je je gericht op alleenstaande 30-ers, die het wel een beetje beu zijn om op vrijdagavond in een leeg huis thuis te komen? Dan had je mijn volle aandacht gehad!

KLEUR BEKENNEN

Voor beide doelgroepen is een markt. Moeders, met partners en kindjes die meer verbinding willen èn de alleenstaandde dertigers die naar verbinding verlangen. En misschien kun je als coach zelfs beide types helpen. Maar als jij geen keuze maakt, dan voelt niemand zich echt aangesproken! Durf dus kleur te bekennen!

BOEK NU JOUW GRATIS  STRATEGIESESSIE!