JOUW DOELGROEP

Krachtige keuzes zijn cruciaal voor een elke onderneming. Durven kiezen voor een duidelijke doelgroep, is zo’n krachtige keuze.

Een mooi voorbeeld uit de praktijk. Ik sprak deze week iemand die aangaf: “Ik richt me op vrouwen en moeders, die meer verbinding willen in hun leven.” Zelf verlang ik enorm naar meer verbinding in mijn leven. En ik ben een vrouw 😉

Toch ben ik helemaal afgehaakt. Eigenlijk ben ik al weg bij het woord moeder. Maar toen verderop in het verhaal nog woorden als partner, kindjes en hechting volgen, was ze mij helemaal kwijt.

waar stond jij 5 jaar geleden?

KLEUR BEKENNEN

Ik heb geen kinderen en ook geen partner. Dit gaat dus duidelijk niet over mij! Had je je gericht op alleenstaande 30-ers, die het wel een beetje beu zijn om op vrijdagavond in een leeg huis thuis te komen? Dan had je mijn volle aandacht gehad!

Voor beide doelgroepen is een markt. En misschien kun je ook prima beide types helpen. Maar als jij geen keuze maakt, dan voelt niemand zich echt aangesproken! Durf kleur te bekennen!

》》 Vind jij het lastig om jouw doelgroep te bepalen? Boek dan nu een gratis focussessie! Ik help je graag vooruit! 

BOEK NU JOUW GRATIS  STRATEGIESESSIE!